Lingon och gnäll

Talade en sväng med omständiga försäkringskassan idag och bad om att få till ett personligt möte i nästa vecka med en handläggare.... Fick TJATA mig till detta, genom att promt tvärvägra att tala om alla femton miljoner frågor jag har över telefon!

*Jag var bestämd och undrade om han på FK var anställd för att hjälpa mig, eller inte*

Var på Jysk och skulle handla fler dynor precis som den jag handlat för 3 dagar sedan och lagt undan fler av (ville hem och mäta innan jag drog hem alla)... De skulle kosta ca 550 kr för 5 st.... ( 1 kostade 119 kr, enl expiditen och enl kvittot jag fick när jag köpte en dyna) Väl där visade det sig att expediten sagt fel pris till mig... 4 dynor skulle helt plötsligt kosta 800 kronor, och han kunde inte alls förklara varför den dyna jag hade henna scannats in för 119 kr - som det klart och tydligt stod på kvittot.....

*Jag var småarg och informerade att jag som kund hade fått information att de skulle kosta 450 för 4 extra dynor och att jag hade kvitto på att det var det pris som gällde för 3 dagar sedan, och talade sedan om att jag inte vill ha några dynor alls om expediten inte kunde stå för vad han sagt tidigare*

Var på Willys... mycket folk..... och slut på Tamponger....

* Det är inte lätt att vara i min omgivning just nu... men jag har en väldigt god anledning att vara en bitchy-lady! Mens-kärringen håller inte tyst när menskärringen känner att hon blir irriterad*


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0