Mental note

Att göra:

* Skaffa pass till Natalie och Joline

* Skaffa rese-försäkring

* Göra iordning en "ingen reklam tack-skylt" till brevlådan

* Avsluta medlemskap i DVD-klubb

* Växla lite dollar (sometimes cash is king även i plastkortens förlovade land)

* Ansöka om Big apple greeater

* Bestämma uttag av föräldrapenningdagar/semesterdagar under september och oktober

* Komma på en massa saker som jag har glömt att jag ska göra (tänk vad bra det hade varit om jag hade skrivit en lista på saker som jag redan har tänkt på måste göras... de har jag ju redan glömt nu)

...hum... undrar vart jag lade "måste göras-boken" som jag hade vid förra och förrförra resan till USA.....

* Leta fram ovanstående bok! (tror den är i en kartong på kryp-vinden)

-------------------------------------

KLART:

* Hämtat arbetsuppgifter idag av Natalies fröken att jobba med under sommaren

*Fick även tillbaka ledighetsansökan.... den hade vi lämnat in 2008-04-09 :-) Vissa kvarnar mal mycket långsamt! Men nu är den godkänd!

Kommentarer
Postat av: kikka

bra datum ni valde att lämna in ledighets ansökan

L my birthday*

2008-06-17 @ 14:59:50
Postat av: Mina

se det så här, hade man haft nåt liknande ärende hos FK så hade de säkert

1. tappat bort ansökan

2. "oj, du ska visst skicka den till en annan enhet..."

3. Handläggaren är på semester så testa med att ringa Anna Andersson istället

4. "Nämen du har ju fyllt i fel blankett!" 5. "Jasså ska ni vara borta så länge, då måste man fylla i en extra blankett."

6. "Du vet handläggningstiden för såna här ärenden är 6-8 månader" Typ.

;P

2008-06-17 @ 22:37:48
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0