Modiga modiga Natalie

Vi har världens modigaste tjej! Hon ville i fredags ha en kompis som sov över och jag hade lovat tjejerna att de skulle få sova i lekerstugan..... tyvärr kunde inte kompisen sova kvar och någon annan kompis fanns inte att tillgå, så Natalie bad att få sova själv därute... det gick älsklingen och jag med på, fast talade om att vi skulle bära in henne när vi gick och lade oss.... Trodde garanterat att hon skulle komma tassandes in, men hon somnade och pappa bar in henne till sängen vid 22 tiden....

Igår kväll ville hon sova i stugan igen, helt själv, och då fick hon tillåtelse att sova hela natten .... och det gjorde hon!



I kväll ville hon sova där med lillebror, men då skyllde jag på att det är skola i morgon... Hon kan ju inte flytta hemifrån redan!!!!

Kommentarer
Postat av: Mina3

det var modigt! stora tjejen :D

2008-06-01 @ 21:49:11
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilken modig tjej! Nu blir jag nyfiken på vad det är för superidé som du har kommit på...Jag testade ordverifieringen...ha ha, det var en rolig gubbe!!

2008-06-02 @ 11:06:59
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0