Piano

Syrran har ett piano... nu har hon flyttat från huset till ny adress... men pianot står kvar!

De nya som ska flytta in i huset vill inte ha pianot....

Ingen annan vill heller ha pianot....

Inte ens Myrorna tar emot piano mot bortforsling...

Ett piano är som en köns-sjukdom, har man väl släppt in det är det snudd på omöjligt att bli av med det.

Det är mest på fyllan och villan som de byter ägare, när alkoholen domnar omdömet.

Syrran har bästa utgångsläget för att hitta ny pianoägare i kväll, men då måste man hitta någon som är villig att flytta helvetsekapet redan inatt, för när ruset är borta försvinner även önskan om att flytta ett piano!

Piano, anyone? Jag bjuder på nubbe!


Kommentarer
Postat av: Mina

hahaha, ja när vi köpte radhuset insisterade de förra ägarna att vi skulle få behålla deras piano. Nej tack sa jag!

2008-06-20 @ 22:45:26
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0