3000 anledningar

Så, nu har vi 3000 anledningar till att vara nöjda (eller missnöjda) med vårt IKEA besök. Det var va´ notan gick på, och då var inte den obligatoriska korven inräknad i det priset... Som för övrigt var lite av "piss-typiskt", vi hade bara 14 kronor löst och de tar inte kort på "korv-butiken"... hur löser man det när man är 3 peroner som vill ha 5 kronors-korv? Vi löste det med att köpa 2 korvar och hälla på extra mycket senap, så att man skulle tycka att det räckte med en halv korv... *ler* och det gjorde det.

Vi hade råflyt oxå... skulle ha zink-dörrar till Jonatans bokhylla/skrivbord. 2 st smala och 1 bred hade vi inköpslista på.... när vi letade efter dom i lagerhyllan fanns de ingenstans, och fick då be personalen om hjälp som hjälpsamt informerade oss om att de utgått i sortimentet, för flera månader sedan! *gulp* Det fick hela vår plan att gå i stöpet men man är ju inte blond för inget utan studsade bort till avdelningen för bokhyllor och deklarerade att jag skulle vilja ha de dörrar som  sitter uppe... Först fick vi veta att det inte skulle gå, för de hade inga, men det hade de visst.... nämligen 2 smala och 1 bred! =D Eftersom det var de sista de hade fick vi dem rabatterat - betalade 20 spänn för dom, fast de skulle kostat 168 kronor! *yeah*

Nu har jag varit på IKEA 2 gånger på en vecka... nu får det räcka för min del resten av denna månad!

Och ja, det var öppet på IKEA idag, och vi var inte själva... men det var inte så trångt att jag körde på en endaste hälsena med vagnen!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0