5 underbara år

För 5 år sedan stod vi framför prästen *vilken stolle det var, kommer du ihåg ;-)* Jag var supernervös, och det var du med *garv, va vi är lika* Det var som sagt 5 år sedan och jag har upplevt massor av underbara saker med dig!

Du är min sommardag...

Du är min soluppgång - du ger mig ljus och väcker mig sakta och försiktigt till varje ny dag.
Mitt frukostkaffe på en solig altan
Mitt fågelkvitter
Du är min hängmatta - omsluter mig och låter mig vila
Min isglass som sakta smälter i min mun
Du är min sommarbris som svalkar
och små fjäderlätta moln på himlen som man kan ligga på rygg och titta på
Du är min lada att ta skydd i när sommaregnet kommer
och min handuk som torkar bort vattendropparna i min panna efter badet
Du är min enda riktiga sanna hjärtevän, den enda i livet som släpps in i mitt innersta rum
Min framtid, mina rötter och min nutid
Utan dig vore jag luft
*och jag vet vad du menar när du säger att jag "är som luft för dig" ;-)
Du är min sommarkväll, varm och härlig, fylld med sprakande färg så som solen ändrar färg när den är på väg ner i havet på kvällen
Du - min kudde och täcke varje gång jag lägger mig och sakta vaggas in i sömnen, så trygg och lugn.

Jag älskar dig, av hela mitt hjärta! Det värsta är att jag aldrig kommer att hitta ord stora nog för att berätta detta för dig!

Din - för alltid! PUSS!


Kommentarer
Postat av: kikka

grattis på eran dag*L*

2008-03-01 @ 14:12:40
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0