Åh vad jag älskar...

Åh, vad jag älskar min lilla snutta... hon sitter vid köksön och målar påskbrev och jag sitter och "skvallrar" med systeryster vid köksbordet.... Efter ett tag reser sig N och knallar ut, och lämnar mig i tron att hon ska hämta posten *oj va omtänksam hon är*

När hon kommer in hoppar hon snabbt upp på stolen igen och sätter sig tillrätta med ryggen åt oss - och hon har pappas stora DeWalt hörlurar på sig. "Ni kacklar så att jag ite kan koncentrera mig! säger hon och flinar!

Hon är allt för go, pluttan! *jag vet inte vem som skrattade högst, hon, syrran eller jag*

Kommentarer
Postat av: Ritha

Jag kunde jö inte plata på längee ju, eftel den däl klämen.... FY!

2008-03-06 @ 13:21:55
URL: http://rijo.blogg.se
Postat av: Jessica

ASGARV! Värsta partytricket, eller hur! Toppen när man har blåsor i munnen, ska dra ut tänder eller har nyfikna vänner på besök... Det funkar bara en gång dock, nästa tillfälle kniper de som satan med truten! ;-) Jag tror tillochmed att Marie P har testat det på jobbet (sen satt alla och talade i telefon med sludder, det var helfestligt) *skratt*

2008-03-06 @ 15:33:06
URL: http://veochvett.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0