Designkväll

I kväll på     Hallbergs  har de designkväll... *klicka på loggan så har du att göra ett tag, garanterat*

Jag ska försöka komma iväg och kolla lite, inspiration är ju aldrig fel, eller hur? Det värsta är ju att det finns så mycket snyggt att man skulle vilja göra om allt och lite till här hemma!!! ;-) Men Jolines rum ska ju snart göras i ordning så jag får väl ha det i fokus om vi går dit! :-)

Visste du om att Hallbergs inte "bara" är en färgaffär/tapetbutik? De har till exempel färgsättningshjälp oxå. Personalen är utbildad för att hjälpa till att komma på bra lösningar och helheter, något att tänka på om man ska renovera om och inte har alla ideér i hamn än ;-)

Ses vi på Hallbergs i kväll? Klart vi gör, de serverar ju gratis snittar och cider *yeah* ;-)

Färgsättningshjälp

Kommentarer
Postat av: kikka

de hade vart dunder kul men jag har den stora äran att jobba kvällen...ska vi byta??

2008-03-06 @ 11:13:08
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0