Framsteg

Här händer det grejor, ska du veta! :-)

Matade Joline med burkmat på lunch... damen som för inte alls länge sedan helst intog sin mat flytande, spädde jag inte ut maten med vatten hulkades det som om hon precis försökt svälja en pansarvagn! *inte kul alls*

Nu åt hon 6 månaders mat, med små mjuka bitar, utan en gnutta vatten i och utan mosande från min sida - HELT utan problem!!! *YEAH*

--------------------------------

och medans jag skrev detta inlägg har hon fått tag i syrrans pennvässare och hällt ut 800 gram pennväss på golvet... den som inte har jobb, skaffar sig.... fram med dammsugaren!

Kommentarer
Postat av: miar70

Hej!
Tack för den fina hälsningen i min gästbok! Du har ju en jättekul blogg, har läst lite och blir sannerligen medryckt;-)

Såg att du funderar på att åka till Gastsjön på camp,och jag lovar att du kommer INTE att ångra dig om du far!
Såklart ses vi mer på forumet, välkommen dit!

Kram Mia

2008-03-10 @ 15:18:56

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0