God morgon

Ännu en ny morgon... snön som kom igår är borta (mesta delen i alla fall) Natalie ska till skolan, Jonatan till dagis och jag och Joline ska bara....

tvätta minst 1 maskin
stryka de 3 maskiner tvätt som redan är torra
skriva 2 viktiga brev
skriva 1 viktigt mail
städa av på toaletten
amma
gå på kort promenad, hinner nog inte mer
laga mat
fundera på om jag ska iväg på designkväll på Hallbergs i kväll
plocka lite i köket

... och sen om jag hinner kanske jag ska försöka hitta lite tid att sätta mig i fred på dass en sväng, fast när man har barn är ju det lite väl mycket att begära... ;-)

Kommentarer
Postat av: kikka

va kul de låter med design kväll på hallbergs...

2008-03-06 @ 07:21:27
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0