Jösses

Det är ju tisdag.. och jag har inte ens kollat in Tisdagstemat... ska göra det och spåna lite så återkommer jag med en bild senare...

*yes, nått kul*

Har föresten suttit på vårdcentralen med Natalie i 1 timme och 55 minuter för hennes magvärk... vi väntar på svar på prover i kväll och utgår därifrån... Doktorn var nöjd med att inte hittat något allvarligt - men jag anser att jag blir mer oroad av att han inte hittade något... jag trodde ju helt klart på att hon var förstoppad och att han skulle rekommendera lite Microlax och toabesök, men hon var enligt undersökningen helt tom i nedre delen av tarmen så det var inte det som är felet....

Kommentarer
Postat av: kikka

hoppas att de blir bra med magen snart ...
för att ha ont i magen e inte alls kul

2008-03-04 @ 18:00:18
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se
Postat av: Ritha

Hmm. Vad är det då då??? Kram..

2008-03-04 @ 21:31:04
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0