Kobra?

Älsklingen har lite smått gått och ojjat sig över att han ser lite illa en längre tid... ja, ganska väldigt länge faktiskt, men jag har väl inte viljat lyssnat på det örat eftersom jag bara tänkt "Dyrt" och "Glasögonorm"... inge trevligt något av det. *:-/ (eller så är det min hörsel det är fel på, kanske ska skaffa hörapparat?)

Härom helgen hörde jag hur älsklingen svor så att en rysk maffiaboss skulle blivit mörkrädd, och när jag frågade vad som var fatt fick jag till svar att han inte kunde se om kläderna som han stod och sorterade skulle tvättas i 40 eller 60 grader... Då insåg jag, att om jag inte skulle tvingas att sköta sortering av tvätten själv i fortsättningen, var det nog dags att skicka älsklingen till optikern och idag har han varit iväg... Har inte hört ngt från honom på hela dagen, så jag vet inte hur det gick, men jag är SÅÅ nyfiken!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0