Nä, jag vägrar!

Fick klockan 12.16 en kommentar från Klara som lyder:

ha en bra dag :)

svara på frågan på min blogg så är du gullig !


eftersom jag inte gillar folk som lägger kommentarer enbart i syfte att ragga läsare till sin egen blogg så valde jag att, som i alla andra fall, att inte godkänna kommantaren... Döm om min förvåning när jag, klockan 12.43 får ytterligare en kommentar från nämda Klara som är exakt IDENTISK! Mellanrum mellan sista ordet och utropstecknet och allt!

ha en bra dag :)

svara på frågan på min blogg så är du gullig !

Denna kommentar är inte godkänd IP: 90.227.200.105


Kommentaren godkänns inte, och kommer ALDRIG att göras heller.... Bara så att du vet Klara! Nästa gång du surfar runt i cyberrymden för att ragga läsare, kom ihåg vart du varit och använd inte datorns Ctrl+V för att "skriva kommentarer"... och föresten, om jag inte gjort det klart för dig redan: jag svarar inte på frågan, tänka sig, jag läser den inte ens för jag är inte intresserad! HA!
 


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0