Optikerupdate

Ja, optikern tyckte att älsklingen skulle ha glasögon.... det var inget måste... men han bör.... för att hjälpa ögonen på traven, de har det tydligen lite jobbigt.... *flin*

Än har jag inte fått sett några bågar, men jag har hört priset.... *och jag tycker nog inte att han behöver ha glasögon, trots allt* =D


huga... om han har glasögon, då ser han ju hur jag ser ut, på riktigt!

Det kan bli RIKTIGT dyrt... glasögon för 6000 och plastikoperation till mig för 150 000... men vad gör man inte för att få äktenskapet att funka! ;-)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahahaha! Ha en underbar dag!

2008-03-14 @ 05:48:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0