Yes!

Ibland löser sig saker och ting utan att man behöver göra ett piss, och då blir man glad!

Igår funkade inte min E-legetimation som krävs för att logga in på Försäkringskassan - satt länge och väl med detta, och fick tillochmed ladda hem ett nytt - dock HELT utan FUNGERANDE resultat! :-/ Försökte få kontakt med support, men de hade ju naturligtvis stängt. Nu skulle jag sätta mig med skiten igen och som i ett trollslag har det hela börjat funka! Fattar inte alls hur, eftersom saker faktiskt har hänt när jag har sovit... Det har tillkommit saker vid E-legitimatinsinloggningen som inte fanns där igår... Igår när jag satt och laddade hem och öppnade och bytte och lösenordade hit och dit.... men nu... när jag inte gjort något... DÅ funkar det.... *helt överväldigad, märks det?*

Hur som helst... nu kan jag bocka av flera Måsten och ett Bör göras! *yeah*

Jag är trallande glad!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0