Älska att hata

Försäkringskassan ringde just.....

-"Jag förstår inte riktigt hur jag ska räkna på det här"....

Nähä, ge mig betalt så ska jag göra ditt jobb då! :-/ Och det är inte MITT fel att era blanketter och åttondelsdagar med sjukpenningnivå och trekvartsdagar med lägstanivå och karens och försäkran och jox är så förbannat invecklade att inte ens ni på försäkringskassan kan tyda dom!

Jag börjar jobba heltid i morgon så slipper jag hela försäkringskassan...... ;-)

Ja, just.... de söker folk till Försäkringskassan i Örebrolän... man behöver tydligen ha högskoleutbildning... ja, tacka faan för det! Det krävs mycket utbildning för att vara så dumma som de är på FK! Kanske ska söka jobb där?

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0