Avskyr

Finns det något som du helt enkelt bara avskyr.. något du inte klarar av, som får dig att tvärvägra att finnas till?

Jag tror inte jag har något sånt.... Skulle nog klara av att vara med i Fear Factor och äta koögon, hoppa mellan körande lastbilar och stoppa ner handen i en burk med krälande grejs......

Visst jag avstår gärna att torka spyor, rensa avloppet i duschen *ish* torka blod, gå barfota i fästing-gräs, stoppa bläckfisk i munnen odyl, men skulle det krävas, skulle jag göra det.....

Det kan inte vara mycket värre än att hoppa bungyjump och det har jag gjort frivilligt....... *jag får en kick av adrenalin*

Min granne fick tuppjuck när hon fick syn på Jonatans plastorm och försökte gå upp i atomer när hennes egen flicka bad henne känna på ormens mage, för den innehåller små små kulor och är faktiskt mysig att känna på... Tyckte inte hon, då!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vara på höga höjder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NO WAY! Aldrig! Händer inte! Totalvägrar! Vill inte!Tänker inte! SKa inte!

2008-05-29 @ 07:58:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Något som jag avskyr är just ormar!! Jag får rysningar bara av att tänka på dom...det skulle ALDRIG falla mig in att ens klappa på en "tam"orm!! Bläää.... :)

2008-05-29 @ 11:44:50
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0