Blödig morsa

Jag är nog den blödigaste morsan i hela stan.... ;-)

Det var uppvisning på "Rising Star" (även kallad Kulturskolans dag) och Natalie var 1 av 1100 personer i kören som uppträdde, men jag såg bara henne, hörde bara henne och kände hur hela mitt mamma hjärta höll på att smälta när de klämde i för fulla muggar i Lejonkungens tema sång! *nästan så jag fällde en tår så stolt var jag*

Natalie fick en blomma av oss och ett supergulligt gosedjur.... då blev hon stolt och höll på att sjunka genom jorden för det var lite pirrigt/pinsamt.... men oj vad hon log! :-)

Kommentarer
Postat av: kikka

hahaha det gör inget min unge syndes i tidningen o då vart jag aaa min unge är med i tidningen bland alla andra ,...

min unge syns ,-....hahhaa

2008-05-29 @ 15:47:47

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0