Engla

Det som hänt Engla är tragiskt... fruktansvärt och bekämmande..... Men nu har det gått för långt. Någon krönikör skrev att "detta är mordet som inte fick hända": Vadå, får alla andra mord hända?

Mamman går ut med ett tackbrev till svenska folket, man gör så mycket dumt i chock och eftersmaken kommer inte att bli trevlig tror jag... eller vad sägs om att familjen har gått med på att sända begravningen i TV? Som om det skulle vara en samhälls-viktig händelse! Snälla, en dotter har mördats - men häng inte ut familjens sorg på detta sätt. Jag ska INTE se den, och funderar starkt på att sluta betala TV-licens...

*efter nästa vecka, för de har TV-pejling här nästa vecka*

Kommentarer
Postat av: josefina

inte för att vara för rå här men, kan vi sluta och prata om Engla nu det börjar att bli ut tjötat.
Ok att det var tråkigt som faan att det hände men livrt gr vidare nu .
Har alla glömt att det var två barn som blev dödade i arboga eller , faan det ena avlöser bara det andra snart börjar la folk döda för att få media ögat på sig

det räcker nu

2008-05-02 @ 12:34:28
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: sara

Asså förlåt om jag säger det här men det är så här att varje dag blir barn i andra länder mördade och det ända vi tänker på är Engla som blev mördad. Men man kan inte ha så mycer uppmärksamhet på bara en person man måste ha det på alla som där även om det är unga eller äldre..... Visst det är tragiskt och det är ju en mardröm! Men det här blir bara för mycket!

2008-05-02 @ 12:35:53
Postat av: Sandra

Jag håller med dig, jag förstår inte hur hennes familj kan ha gått med på att sända begravningen i tv...?!

2008-05-02 @ 14:54:04
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0