Flitig myra!

Oj vad vi har hunnit mycket idag!

Har bäddat rent i alla sängar! *längtar tills jag får krypa ner*
Gamla sängkläderna är tvättade och inlagda i skåpet!
Grävt ner vinbärsbusken
Klippt gräset (med grannens gräsklippare)
Bakat 2 kladdkakor, en till oss och en till grannen som Tack för lånet av klipparen
Ställt ut trädgårdsmöblerna
Tömt 3 kompostsäckar
Klippt älsklingen
Torkat golvet i badrummet
Dammsugit nedervåningen
Lagat mat
Fotograferat 72 bilder... mest på blommor, blad och barnen... *tur att man har digitalkamera!*

Har dessutom:
...insett att råttor varit i garaget i vinter.... de hade byggt bo bland utedynorna och i älsklingens "gräsklipparskor" med stålhätta! :-(
... sett att grannens kille har en så råfräck motorcykel och bad snällt att få låna den och föraren för fotografering vid tillfälle. Jag vet inte vem som blev mest eld och lågor.. jag som ska få fota hej vilt eller ägaren till hojjen som tyckte det var en skitbra idé!


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0