Hittat

Kommer du ihåg detta inlägg?

Igår hittade jag Jolines vårmössa.... Den låg inlindad i vinterjackan... *hum* Hur i hela fridens namn någon fått för sig att det skulle vara en bra plats för den, kan jag inte förstå.... trodde först det var någon av barnen (som så många gånger förr när det hänt något smått otroligt som jag själv inte vill stå för att jag gjort, så skyller jag på barnen) men sedan insåg jag att det bara är jag (och älsklingen) som når upp till den hyllan jackan låg på, så det var nog älsklingen som gjort det! ;-)

Och idag hittade älsklingen Jonatans vårjacka.... Den låg där jag visste att den låg och där älsklingen visst varit och kollat... *har du verkligen kollat i bilen.. JAAA det har jag... konstigt, för jag tror den ligger där!.... 14 dagar senare... titta vad jag hittade i bilen.... * Man kan tro att vår bil är hur stor som helst....

Resten har jag inte hittat..... Har köpt 10 nya Foppamärken! Och tatueringarna kommer nog fram tills barnen blivit tonåringar! ;-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0