Ipren

Jag har nu käkat Ipren around the clock för att stå ut och igår tog paketet slut, fick ta Alvedon idag och det hjälpte inte alls lika bra.... :-/

Åkte ner på stan för att införskaffa mer..... Och då fick jag veta att någon *dont ask me who* har gått och ändrat på det vinnande konceptet att " ta en Alvedon om du bara vill ha ursäkt för att slippa sex och två Alvedon om du verkligen har ont" till "Ta enbart en Ipren om du har ont och hitta på en bra "slipp-sex-ursäkt" själv"

Inte undra på att tabletterna tog slut fort och att jag mått som en prinsessa när jag lullat omkring här hemma, jag har ju tagit dubbel dos....

Nästa gång man ändrar på en sådan basic grej som antal tabletter man ska ta hoppas jag bli personligt informerad!

Kommentarer
Postat av: Indra

Hejsan, tack för tipset om AW. Det måste jag kolla in sen, jag försöker läsa lite vad andra håller på med, men jag hinner inte kommentera lika mycket nu.

Hinner inte med så många inlägg heller. Ditt tisdagstema var jättefint, själv hann jag inte med något den här veckan. Hoppas jag kan vara med nästa.

Nu ska jag läsa lite vad du har haft för dig, såg bara snabbt att du var dålig. Krya på dig, PS jag har hört att man ska ta en Ipren och en Alvedon då ska man tydligen få en bättre effekt. Kramilikram

2008-05-28 @ 17:09:09
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Mina3

Testa 2 alvedon (vanliga alvedon eller 1 forte) + 1 ipren om du har ont. Kunde du inte ha fått penicillin? Kanske borde ringa doktorn och gnälla/skälla lite! Är det lite bättre eller lika illa? Glass e bra å äta när man har halsfluss! Kraaam

2008-05-29 @ 09:10:04
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0