IQ :-)

För flera månader sedan sprang jag på ett IQ-test via Vetenskapens värld, och jag lade det som bokmärke för senare test av mitt ganska klena hjärninnehåll. ;-) Då testet beräknas ta 40 minuter har jag inte lyckats hitta tillfälle att göra det, men i slutet på förra veckan fick jag till det minsann! :-) *och inte tog det några 40 minuter alls, halva tiden kanske... man kan ju inte sitta och fundera hur länge som helst*

Resultatet blev lysande :-)

Namn: Jupp
Ditt totalresultat:
120
Resultatkategori: Hög
Grattis till fullföljandet av IV-testet
Du fick bättre resultat än 90 % av populationen

Jag är nöjd... men mest av allt, jag har nu svart på vitt att jag har bättre IQ än älsklingen... visseligen bara en poäng, men ändå! *haha*

Testa själv här!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0