Kulturskolans barnkör

När Natalie varit på "prova-på-dag" hos Musikskolan anmälde jag Natalie som intresserad av Flöjt-lek och barnkör, med start nu till hösten.... När jag var i Stockholm ringde en tjej från musikskolan och informerade älsklingen att Natalie kunde få hoppa med in i kören redan nu, om intresse fanns. Älsklingen klargjorde att han inte hört talas om att hon ens var intresserad och kom överens med tjejen i fråga att Natalie var välkommen att prova-på med sällskap av förälder första gången för att se om detta var något som hon ville börja med....

Natalie sparkade dock bakut, eftersom hennes "plåster-vän" inte skulle börja..... och projektet lades ner.....

För ett par veckor sedan kom en kallelse till "utvecklingssamtal" för nämnda barnkör, det struntade vi naturligtvis i då det inte fanns mycket att diskutera med körfröken ;-) Då skojade jag med några i min bekantskap om att det nog snart kommer en räkning på det hela oxå, trots att barnkören ska vara gratis....

Och jodå, för 2 dagar sedan damp en räkning på 165 kronor ner i brevlådan, för medverkan i kulturskolans barnkör. (Den är tyligen bara gratis om man spelar något annat på kulturskolan). Jag försökte ringa Tore, som står som kontaktperson på räkningen... men hans mobilnr har varit ur funktion i 2 dagr nu.....

Ringde växeln idag och kopplades driekt till Tore och fick då beskedet att han inte har någonting med detta att göra och visste inte alls varför hans namn stog som kontaktperson "Uj, det är väl konstigt?"... Han hänvisar till Kerstin.... som inte svarar förs efter kl 10 idag....

Fortsättning följer........

Kommentarer
Postat av: Annsingen

HAHAHAHAAHAH!Det första förslaget lät spännande...
Det andra inte så dumt faktikst...
Issa sa i morse hon tyckte champagneglasen var fina...hon tar studenten nu snart:))

2008-05-08 @ 09:12:42
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Mina

börjar du tröttna på att jag lämnar lite kommentarer här och där? :D
Kul att läsa din blogg! Tittar in ofta så se till att fortsätta skriva!!

2008-05-08 @ 10:28:13
URL: http://mina3.blogg.se
Postat av: kikka

hahahhahaa

det låter precis som de ska va

räkningar för de man inte "beställt"

dom kolal rifall någon betalar iallafall*

2008-05-08 @ 17:08:01

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0