Natten i nytt rum

Natten för Joline i sitt nya rum har gått jättebra! Hon knorrade lite vid läggdags, typ som att fråga att "är detta verkligen som det ska" och efter några ramsor och 5 min sov hon.

Klockan 01.18 vaknade hon och gastade i sta´ så jag fick gå upp och ramsa en gång. Det bökade runt i sängen en stund men sov sedan gott ända till 07.15. Då hade Jonatan varit vaken i 45 minuter, hunnit bajsa och legat och väntat på att klockan skulle ringa. :-) Han ville inte krypa ner hos mig utan ville ligga uppe i sin säng, annars kan man ju missa klockan.... *haha*

Joline vaknade glad som vanligt, men med 39.1 i feber... förstod nästan att det var något på gång eftersom hon hade 38.2 i går vid läggdags och var gnälligare än vanligt....

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0