Övningskörning

Idag har jag varit ute och övningskört... det var mist sagt lite läskigt att ha någon vid ratten som inte riktigt kunde tyda och tolka rattrörelserna som en annan kan.... *fullt rattutslag - Jiha - och så tillbaka - fullt rattutslag åt andra hållet - köra rakt?!? Det finns inte fullt rattuslag framåt!*

Var på en parkeringsplats (Folkhögskolan) som dagen till ära bjöd på många fler parkerade bilar än vad jag hade räknat med.... dessutom finns där ett antal träd som jag aldrig lagt märke till förr (nu kan jag på millimetern placera ut dom även om jag blundar) haha....

När övningen var slut , efter närkontakt med ett träd, pustade både föraren och jag ut... Undrar hur det hade sett ut om man såg oss.... en bil som körde som om föraren var dyngrak i 2.75 km/h....

Vilken tur att det dröjer ett tag innan vi officiellt ska göra om det.... Natalie blir ju laglig att övningsköra om 10 år... hon är ju bara 7 än så länge *fniss* Och ja.... hon satt i mitt knä... men oj så kul hon tyckte det var!

*edit: Det var inte SÅÅÅÅ nära trädet är väl bäst att tillägga... om älsklingen läser detta*

Kommentarer
Postat av: Ritha

Det är tur att inga papparazziz va där. Då kunde ni blivit förstasidestoff, som Carola & Amadeuz... =)

2008-05-02 @ 19:42:19

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0