Partylite

Idag fick jag hem mina dofter från Partylite partyt jag var på häromledes... Jag hade visst köpt ett runt pelarljus i doften "Mullbär" *mmmm, luktar mumma* och doftstrån i någon outtalbar doft. *luktar gött de me*

Har dock ett stort problem... Flaskan som doftstråna ska sitta i är förseglad med en vaxliknande kork och till det behöver man vinöppnare..... I detta hus dricker vi öl eller tetrapacksvin... Får se om älsklingen vet om vi har någon öppnare.......

*kan man gå till grannen och fråga om vinöppnare klockan 15.37 en onsdag utan att få stämpeln som alkis?* ;-)

Note: Älsklingen hade vinöppnare *jaha... var det DET man skulle använda den mickapären till* Nu luktar det ljuvligt i hela huset

Kommentarer
Postat av: Ritha

Du skulle traskat hit då gumman. Jag har en. En sån där hederlig som du får skruva för hand, inga "vingar" att trycka ned så det säger "PLOPP". haha..

2008-05-15 @ 22:06:56
Postat av: Mina3

haha! :)

2008-05-16 @ 15:45:12
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0