Pust

Vi gick Högåsen runt idag med (1 mil).... *pust* Tjejerna cyklade,  jag och älsklingen gick, blandat med att springa imellanåt.... Nu fick jag verkligen upp flåset! *dubbelpust* Att jag frivilligt har sprungit har inte hänt sedan jag lekte "Dunken" senast och det var asmånga år sedan! *rolig lek föresten*

Det var skitskönt.... tills jag kom hem och insåg att jag 1) har världens blåsa på ena hälen 2) är stel i hela benen 3) har ont i ryggen....

Man kanske ska ta det lungt i början ;-) Ärsh, vi går ut för fullt och ökar! Jag SKA ha kondis innan hösten! (om jag så får köpa mig ett café i september för att lyckas)

Nu ska vi svulla på Sibylla hamburgare, och sen ska jag öva på Sandras nya utmaning! ;-)

Kommentarer
Postat av: Mina3

1 mil idag igen, det var inte illa, själv har jag promenerat till och från parkeringen ett par gånger idag :)

2008-05-30 @ 22:19:01
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja,jag tänkte att den förra utmaningen kanske var lite överkurs...så du skulle ha fått börjat med något enklare, som den du fick nu ;) Oj vad "hurtiga" ni är då...i värmen dessutom!!

2008-05-30 @ 22:42:24
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Ritha

Vi går välan snart igen va?!?!?! Det är liiite jobbigt att gå när vädret är som igår (när NI gick), tycker jag. =D

2008-05-31 @ 07:11:37
Postat av: Mina3

ja jag kanske borde avboka tiden...

tack för tipsen, ska kolla runt lite.

:D

2008-05-31 @ 09:06:58
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0