Revenge

Det finns sidor för allt på nätet, men nu har jag hittat en sida som tilltalar min "onda och smått hämndlystna samt skadeglada" sida. *Evil laugh*

Ex boyfriend jewelry.com You don't want it. He can't have it back. Buy, sell, trade and blog about the boy.

Här kan man sälja sina smycken man fått av sitt ex, och samtidigt lägga upp en smaskig liten historia om vad han gjort för fel för att förpassas till ex-stadiet. Jag skrattar så jag gråter när jag läser! Va´ mycket seriöst bittra människor *läs fruntimmer* det finns i världen *läs USA* ;-)

Kommentarer
Postat av: Indra

Jag vill ha dina husmorsknep NU!! Är så trött på magen nu, vill bara att den ska komma ut.

2008-05-15 @ 21:46:06
URL: http://gobisen.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0