Säljes - lära gå vagn ;-)

Gissa vad? *ler så jäkla brett att jag knappt tar mig genom en dörr utan att gå på snedden*

Plutt-fian ville visa moster hur duktig hon är på att gå och bara hålla i en hand, och visade det med råge! =D När moster påpekade att "du lär ju gå innan du fyller 1" släppte hon taget och tog 3 steg helt själv.

(Från mig till moster.... skulle väl kunna vara sur för att hon inte gick TILL MIG, men vad tusan)

Sen skulle hon inte göra annat än att gå mellan oss..... 3 steg i taget och BOFF ner på rumpan! Efter vaje Boff skulle hon upp igen och benen började gå innan de hamnat i golvnivå igen. Moster och jag skrattade och skrek och tjoade... 3 åriga kusinen stod brevid och såg ut som om vi borde fara till psyket alla tre, varför denna uppståndelse? Gå kan väl alla människor? ;-)

Undrar vad pappa säger när han kommer hem....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken duktig tjej!! :)

2008-05-15 @ 13:16:51
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Mina

Å vad roligt!!! Min lille Viktor vill inte ens krypa. Bara sitta! Grannens son som är 8 månader har percis tagit sina första steg, men det är nog extremt tidigt...

Det gick bra hos doktorn. Lite lite pipig i luftvägarna men annars helt ok. Vad gulligt av dig att fråga hur d gick! Vet du det känns som att jag känner dig :)

2008-05-15 @ 13:19:21

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0