Urgh

Kan man bara radera en hel dag?

* Har halsfluss, som inte alls ger med sig... lever på Ipren som värsta pillertrillaren
* Skorna blev lagade hos fel skoaffär (se nedan)
* De ringde från Försäkringskassan och jag fick än en gång förklara hur deras regler är och inte är för en dam som tillslut ursäktade sig med att hon var ny inom föräldrapenning och bad att få återkomma när hon fått tala med sin handläggare... hon ringde sedan tillbaka och talade om att jag hade rätt på vissa punkter och att jag inte behövde bry mig om resten förs efter Joline fyllt ett... det är om 1 månad, men svar fick jag inte.... "ta det då, istället"
* Jag har ingen ork
* Mitt hus ser ut som om någon släppt in ett vildsvin, matat honom med speed och bundit fast en ögonbindel på faanskapet

Nu ska jag krypa ner i sängen.... i morgon är en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Mina3

hoppas du får en underbar dag i morgon! kram

2008-05-27 @ 22:11:14
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Mina3

ja du sitta på ett plan i 9 timmar det blir nog en utmaning, men det fixar du! Vi är ju supermorsor ju :)

Vi bor i Stockholm, Farsta. Ni då?? Ja våra huliganer skulle nog ha kul ihop, bara de får röja haha!

2008-05-28 @ 11:10:51
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0