Himla bra!

Fick här om dagen ett mail från en himlans trevlig väninna, som jag omgående vidarebefodrade till mina väninnor. :-D

Mailet var som följer:

Äntligen ett ordentligt 'Kedjebrev' som ger resultat !

Till skillnad mot normala kedjebrev så kan du inte förlora något, du kan bara vinna!!!!
Skicka bara detta Email vidare till dina väninnor.

Instruktioner :

Packa ner din make/pojkvän/motsvarande i en stor kartong. Glöm inte att
göra lufthål och skicka honom till personen överst på listan.
Snart så kommer ditt namn att vara överst på listan och då kommer du att få 823 542 män.

Statistiskt så kommer det att finnas:

0,5 - 1     Mister World
2,5 - 3     Toppmodeller
463        Idrottsstjärnor
3 234       Sjövilda män
20 198      Män som gör allt Du begär
40 197      Män som står sig hela natten

Totalt så kommer du att erhålla 64 294 män som är mycket påhittigare,
läckrare och mer potenta än skrothögen som du redan har.

Och bäst av allt så kommer garanterat ditt originalpaket inte tillbaka till dig.

VARNING

Bryt inte detta kedjebrev. En kvinna som gjorde det fick tillbaka sin man i
samma gamla kalsonger men mycket elakare än förut efter att ha suttit i en papplåda i 3 veckor. Dessutom så blev hon tvungen att skicka sin nya
Toppmodell, som precis hade flyttat in, till sin väninna. Du måste tro på
detta Email. Det är ett utomordentligt bra sätt att förbättra livet utan
tråkiga fotbollsmatcher, jobbiga middagar och långa diskussioner om
städning. Medan jag sänder detta Email så har kvinnan som är nummer
6 på listan redan erhållit 837 män och hon har 452 oöppnade paket i hallen.

Med vänliga hälsningar

En riktig väninna :-)
 

Om du räknar dig själv till skaran som skulle tänkas vara min väninna, men INTE har mottagit detta mail från mig så beror det på att din man/sambo/pojkvän är så underbar att jag inte vill att du ska gpra dig av med honom...

...eller så är han så himlans illa att jag inte vill skicka det eländet vidare på någon annan. ;-)

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Då tackar jag för att jag inte hr mottagit det här mailet och jag kör stenhårt på översta motiveringen. =)

2008-11-09 @ 18:50:14
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Ritha

Du är en sann vän du! Klart du får komma över o jöbbe litte, om du känner för det =). Jag är inte så knusslig. Och du har väl inte så mycket att göra hemma. Det var väl rent o snyggt när ni åkte... =D.

Men lugn, inom nån vecka så är det som vanligt....

2008-11-09 @ 20:27:19
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hihi tyckte det kedjebrevet var så roligt att jag fick lov att kopiera det.

Ni ser för övrigt ut att ha haft kul i staterna,,med tanke på det stora lasset hem.



Kan bara hålla med dig om att man blir hemmablind, jag trivs väl hemma men när man varit borta hos nån som har det sååå fint så när man kommer hem så vill man göra det och göra det och allt ska gärna ske på en gång.

Sen går det några dagar så är allt som förut och man trivs..

Apropå lukten,,,lukten av gammal gubbe kommer fram om vi varit borta för länge,,hos syrran kommer lukten av GAMMALT fram när hon varit borta i sitt hus för länge. Vi håller ju på att bygga nytt så lukten av NYTT kanske kommer fram när man varit bort ifrån det huset för länge, när vi nu flyttat in i det.



Ha en bra dag.

2008-11-11 @ 10:25:41
URL: http://husbysjutolfts.blogspot.com/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0