Måste...

...ringa Patricia och ändra massagetid. (om jag missar Patricia, så vet du att jag inte bara dyker upp på tisdag kl. 16.00, OK?)

... vända upp och ner på alla dörrhandtag. Eller vänja mig vid att Joline klarar av att öppna stängda dörrar. I USA har de knoppar på alla dörrar som man ska vrida runt. Hur smart är inte det när man har en nyfiken 1½ åring? Mega, om du frågar mig.

... samma sak med alla köksluckor. Har redan lagt tillbaka skräp i skräppåsen alldeles för många gånger redan.

... handla. Nu känns det inte lika super att jag tömde kyl och frys ner till enbart lingonsyl och iskuber. Det blir inte så jättehäftig midedagsmat med de ingridienserna. Om någon har ett recept så släng hit det bara. Jag vill inte ut!

.... leta på overaller. I min hall finns bara flip-flops. Ytterligare ett depresionsframkallande bevis på att det var sommar när vi åkte härifrån och vi har minsann inte med oss några vinterskor i bagaget heller.

... vänja mig. Vid kyla. Gråhet. Risk för snö.

Blä.

Kommentarer
Postat av: MONICA NORGE

ja det är synd om dig som får ut och shoppa mera!

välkommen hem Kram..

2008-11-07 @ 17:04:26
Postat av: Patricia

Bra bara att ringa!

2008-11-08 @ 16:32:01

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0