Lever loppan

Hej allesammans! Vi lever verkligen loppan har. Det ar sa underbart gott att bara vara, for det ar vi verkligen... inga masten, och vi upplever massa saker varje dag. Det har hant en hel del sedan sist, men eftersom min tid vid datorn ar minimerad till det yttersta kan jag bara skriva om det alla viktigaste... :-) Vadret ar fortfarande varmt. 30 grader och stralande sol. Inga fel. Det gick toppen att aka motorcykel. Jonatan klarade av att fa pa sig en vuxenhjalm (Lord Helmet, slang dig i vaggen) *haha* och han klarade av att gasa lagomt mycket. Det enda om hande i skadevag var att alsklingen trampande i ett hal och brot tan nar han sprang efter for att halla i. *Vad var oddsen for det????* Natalie forsokte oxa aka, men hon gasade lite for mycket nar hon skulle ivag, sa hon fick hjartat i halsgropen och var klar efter 2 meter. Vi handlar och handlar.... I fredags var jag ivag och shoppade fran 10.30 till 18.00 i en och samma affar. Lastade pa klader till barnen och lite till mig.... :-) Sen kopte jag ett fullt baddset med overkast och dubbla lakarn... allt som allt gick jag back 3500 kronor. Hur ska vi fa med allt hem???? Igar var vi till SixFlags. Det ar som Liseberg, fast storre (naturligtvis, det ar iinte mycket i Texas som ar mindre an hemma) *haha* Barnen akte karuseller tills de nastan stupade (mellan klockan 11 och 22). Jonatan var med pa en bergochdalbana men efter den akturen tackade han nej till sa mycket fart. Det blev liite for roligt for honom. Men Natalie ville ha mer berg och dalbanor, sa hon tog sig till och med an en bana med DUBBLA looper, 2 ganger pa raken. Sen aktes det karuseller och snurrade, akte upp i luften och som sprutade vatten. Tilloch med Joline akte 2 karuseller!!! :-) Ungarna vill aka tillbaka dit en gang till mednas vi ar har, och det lutar at att vi kommer att gora det en dag till, nast nasta helg!!! Jonatans oronvark ar helt bra nu. Han har atit upp hela penicillinkuren och var superduktig. Imorgon ska vi aka ivag och kopa ett Legocity-set at honom for att han har varit sa duktig. Nu ska jag ta och lata barnen bada. Det ar oktober, men fortfarande tillrackligt varmt for att bada. Inte helt fel, eller hur? Ha det bra alla. Om en manad ar vi hemma igen. Trist, men nog sant.....

Kommentarer
Postat av: monica

låter som ni har det topppen men hur sjutton kan man gå i samma butik en hel dag ??

2008-10-05 @ 20:24:37
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Malla

Härligt att höra i från er!



Jag fattar grejjen med shoppingen... Monica är bara trött! ;-)



Go girl go!



Pok



Mallaskashoppajärnetbralla

2008-10-05 @ 22:11:31
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Anonym

Härligt att höra i från er!



Jag fattar grejjen med shoppingen... Monica är bara trött! ;-)



Go girl go!



Pok



Mallaskashoppajärnetbralla

2008-10-05 @ 22:31:55
Postat av: Mona

Se där jag, now we're talking! Shopping. Me like. Skicka hem det med vanliga posten. Skitabra serru!

2008-10-06 @ 16:53:20
URL: http:// www.monasuniversum.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0