sluttampen

Tanka sig... var resa ar pa sluttampen. Man marker det pa att garderoben ar full med saker.... Jag funderar dagligen pa hur vi ska fa med allt hem... om jag inte ar ute och shoppar mer forstass... for da glommer jag det problemet!!! Det borjar bli kallare har... Det marks mest pa att folk slutar svettas. Och de klagar pa att det ar apkallt. Vi gar fortfarande kladda i shorts och Tshirt och fattar inte vad folk klagar pa..... :-) Och sa syns det pa att de andrar om i planteringar ute foresten... de satter nya "vintertaliga" blommor overallt. Namligen penseer. Man far rena rama varkanslan!!!! Natalie lanhtar hem. Det gor ingen annan. Men det finns ingen atervanda. Tror jag...... Men en sak ar saker.. vi kommer att aka tillbaka SNART igen. Vem vet... det kanske bara blir jul hemma, for i januari ar det tankt att jag ska borja jobba, halvtid.. och det vet jag inte om jag har lust med.... *garv* Solong sa lange!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0