Ändring av tid

Jag gillar INTE att mina bokade tider ändras.

Alltså typ till läkaren, eller frissan.

Jag har bokat tid, och går över ån för att få tiden att passa med allas scheman och så.

Och så har de mage att ändra den tiden så att jag får se till att ändra allas scheman, ytterligare en gång.

Jag har ett liv lixom.

Så naturligtvis lackade jag ju ur när jag fick ett brev från tandläkaren i fredags att vår tid för Jonatan till tandläkaren har ändrats.

Jag lackade så till den milda grad att jag slängde pappret åt sidan och lät bli att ens bry mig.

Tills idag.

Jag såg dock inte fram mot att kolla hur mycket det skulle ställa till med i tidsplaneringen - ändringen alltså...

Gissa om jag möttes av något jäkla sort antiklimax när jag insåg att jag inte ens skrivit in första tiden i almanackan.

Hade de inte ändrat tiden hade jag missat den.

Och det hade säkert kostat mig 250 spänn.

Undrar om jag ska ringa och tacka i morgon?

Kommentarer
Postat av: Mona

Vafan håller du hus?!

2009-02-10 @ 20:57:18
URL: http://monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sådär, den 29 mars är det ljusparty hos mig!

2009-02-10 @ 21:24:40
Postat av: Jupp

Mona: Här.... typ! ;-)



Anonym: Trevligt.. så kommer jag.. om jag bara vet VEM som ska ha partyt, och VART jag ska gå! haha

2009-02-13 @ 21:26:44

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0