Ehh...lugn fredagkväll?

Vad tror du... kommer älsklingen bli arg när han kommer hem? Jag tyckte det var bäst att förbereda honom, så jag skickade ett mail till honom på jobbet......

--------------------------------------------------------------------------

Älskade hjärtat,

Innan du kommer hem från jobbet tänkte jag tala om en liten detalj för dig. Vi ska ju inte ha några hemligheter för varandra, det kommer du väl ihåg?

Den stora bilen var med om en liten olycka idag. Som tur är så var det inte så farligt, jag blev inte skadad, så du behöver inte oroa dig för mig.

Jag hade varit till affären och skulle köra in på garageuppfarten när det hände. Tyvärr kom jag mot gasen när jag skulle bromsa. Garagedörren är lite böjd, men den stora bilen stannade som tur var till när jag touchade emot din bil i garaget.

Jag är jätteledsen för detta, men jag vet att du är en godhjärtad männniska som kommer att förlåta mig för mitt missöde. Det var ju inte meningen.

Du vet väl om hur offantligt mycket jag älskar dig och bryr mig om dig, älskling?

Jag skickar med en bild åt dig. Längtar så tills jag får ha dig i mina armar igen. Vi ses snart.

Din älskade ängel för alltid.












Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha!!

2009-02-27 @ 22:06:07
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Mina

hihihi, den va bra!

2009-02-28 @ 11:13:39
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Jupp

:-) Det tycker jag med... fniss.

2009-02-28 @ 17:07:52

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0