Lukta gott vs. lukta inte så gott.

Barn luktar gott PUNKT

En ganska bra sanning, om man räknar bort de stunder då barn har blä i blöjan. 

Blä i blöjan är ganska lätt åtgärdat, samt att man oftast inte tvingas ha "mun-lig" närkontakt med det som luktar blä.

Mitt barn luktar INTE gott just nu.

(och jag fattar faktiskt inte varför)

Hon stinker vitlök. Och när jag säger stinker menar jag verkligen bland det värsta jag varit med om!!!

Hon åt en barnmatsburk igår, men jag brukar aldrig känna vitlökslukt från burkarna annars.

Och gissa om hon är puss-sjuk idag.

Jag känner att jag är på väg att få whiplash-skada av mina ofrivilliga "kasta-bak-huvudet-för-att-undkomma-den-hemskaste-av-hemska-dofter"

Kommentarer
Postat av: Indra

Än så länge luktar min bebis fortfarande gott....

Hoppas att allt är bra. Jag har haft så mycket att stå i och nu några veckor framöver så kommer Gangstar ta mycket av min tid. Men vi kanske kan ses i mars....kram

2009-02-06 @ 22:35:26
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: anna of sweden

Fniss.

2009-02-07 @ 02:56:02
URL: http://annasweden.blogspot.com
Postat av: Malin

Dra in lukten med djupa andetag så försvinner den... så gör jag när jag åker förbi typ en pappersfabrik som luktar bajs - tokdra in lukten så vips är den borta. Skitäckligt men effektivt och i ditt fall slipper du ju nackskador... ;)

Ha en trevlig helg!

2009-02-07 @ 10:43:49
URL: http://www.malinlonn.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0