Inskolning

Vi harvar på med inskolningen på dagis.

Idag skulle Joline vara där mellan 09.30 och 12, och det är dags att hon är där själv, enligt fröknarna.

Enligt mig var det då dags att få MASSOR gjort här hemma.

Jag ska plocka bort julen. Lägga ner den i kartonger. Tvätta, stryka och hänga tvätt. Jag ska förbereda kvällsmat. Jag ska skriva handlingslista. Jag bör städa av toaletten och plocka leksaker som ligger över hela huset.

Enligt lagen om allts jävulskap var det jättesvårt att komma från dagis.

Så jag kommer inte att hinna ens hälften.... och då känns det inte som att det är någon idé att dra igång något.

Dom kanske ringer.....

*man kan ju alltid hoppas*

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0