Vet vad mamma vill

Barnen har lärt sig vart jag har mina tankar idag.....

Jag ropar - Jooonatan!
Jonatan - Nej, mamma... jag  mår inte illa

Jag ropar- Natalie!!!
Natalie -  Mår inte illa.

Jag ropar - Jonte?!?
Jonatan - Ja mamma ... jag mår bra.

Jag ropar- Natalie.....
Natalie - Nä... jag mår bra.

Jonatan -*host* ropar
Mamma, det var bara jag som hostade... för jag hade fått nått i halsen.

Det är bara Joline som knallar runt obemärkt. Och hon spyr inte hon heller.

Ska nog ropa ÄÄÄlskling.. och se vad han svarar....

Kommentarer
Postat av: Rijo

Du. Ville bara säga att jag saknar dig!!! Varför måste vardagen alltid komma ivägen för vänskap??



Stor kram! Eller, en lång, det passar dig bättre, haha.

2009-01-28 @ 21:03:41
Postat av: Gitsie

Hoppas att svaren är lika positiva idag. =)

2009-01-29 @ 08:18:38
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Mina

usch usch! finns inget värre än magsjuka!! jag brukar korsförhöra mina ungar när de varit på dagis och kommer hem å säger att "X kräktes idag så han/hon blev hämtad tidigare" Mina frågor blir "har du lekt med x idag?" "var kräktes han/hon?" "vart var du då?" osv... lite knäppt kanske?!

2009-01-29 @ 22:59:48
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0