31 frågor

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nä..... det ringer så ofantligt sällan på den att om det mot förmodan skulle ringa mitt i natten skulle jag med glädje svara! :-) Till och med om det är en fullebult som ringt fel.....
2. Vem såg dig senast naken? Öh... vet inte. Jag vet inte vem som iddes titta i morse när jag duschade. Men det var nog någon av barnen. För jag själv tittade inte allafall.. och maken var på jobbet.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Jeans, långt ljust hår och ett milt leende. Typ som nu alltså. Fast med lite fler rynkor runt den yttre kanten av ögat. Annat sätt att säga det, "ganska trist"....
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Som nu... med ännufler rynkor. Jupp... det är nog naturligt bevisat att så kommer att vara fallet. Ganska trist det med.
5. Hur var du på dagis? Snällaste ungen i rummet. För jag vågade aldrig något annat. Ganska trist redan där.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Rakt på sak och ganska störig. Jag älskar att garva.
7. Har du celluliter? Tur att jag inte behövde stava till det.. om jag har några? Vet inte... hur ser dom ut?
8. Biter du på naglarna? Bara om jag har en lång nagel som ska av.... orkar aldrig hämta nagelfil.
9. Har du något handikapp? Kroppsligt?... Nä.....
10. Är du rädd för att få hängbröst? HAHAHA.. om jag skulle lyckas på hängpattar med mina myggbett till tuttar vore det ett mirakel... så det välkomnar jag med öppna armar i sånt fall! hahahahahaha
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Åh, orka fundera..... Nääää..... om det inte finns kan det väl inte vara av ett speciellt kön heller.
12. Svär du? Ja.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ärligt? Jo, jag är nog trevlig mot de flesta. Men jag låter de inte ta upp mycket av min tid.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? Hur homo JAG är? Noll... typ. Men jag har inget emot dom.
15. Tror du på utomjordingar? Nej.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Fajitas.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Något fruktansvärt absurt, som typ aphjärna. Men jag äter nästan allt.
18. Har du blivit arresterad? Njaäää..... inte riktigt på riktigt. Men jag var med om att bli stoppad, helt regelrätt, av en Texaspolis för att vi kört alldeles för fort med bil. Han borde låst in oss bakom lås och bom i minst hundra dagar. Men vi fick efter en timmes trevligt pratande och lite fotograferande åka vidare.... :-) Det var inte jag som körde......
19. Ljuger du? Jo, det händer. För att inte såra.
20. Har du kysst en polis? Se nummer 18 Det blev nog en puss eller två innan vi åkte... fatta, man var ju ganska glad, ju!
21. Är du rädd för Securitasvakter? Eh... nja..... faktiskt nu när du säger det. De brukar se så grymma ut.
22. Har du någonting att dölja? Massor.
23. Vad har du på din nyckelknippa? En hel hög med nycklar. Till hemmet, garaget, stugan, cyklar..... och 5 stycken som jag inte har en aning om vart de går..... och en stöldbricka som jag inte har en aning om den fortfarande gäller.....
24. Är du/har du varit gift? I do och tills döden skiljer oss åt.. alltså 2 ggr.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Skulle inte komma på fråga.
26. Kan du laga cyklar?  Ja, det kan jag nog. Sen om det blir jättelyckat, det vet jag inte med säkerhet.
27. Kan du fixa med bilar? Nä.... där tar kunskapen slut.
28. Brukar du köra om? Ja.
29. Kan du baka bröd? Kan? Ja... Gör det? Nä.
30. Vet du hur man frostar av en frys? Fråga: Kan du öppna en frysdörr på vid gavel... Svar: Ja. Bra då kan du frosta av en frys! Yej, jag kan frosta av en frys. Va bra jag är!
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Vänner. Fatta vilken träningsvärk man skulle ha i magen, hela tiden... av att man garvar konstant.


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Ja levde man i Vänner skulle det nog bli några skratt varje dag. ;)

2009-03-04 @ 19:14:56
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0