Something to remember....

Jag har ett uruselt sifferminne.

Till detta hör att jag stinker apa när det gäller att komma ihåg födelsedagar, namnsdagar och andra högtidliga dagar.

Inte för att jag inte bryr mig, utan för att det är just siffror inblandat.

Men för 6 år sedan gjorde jag ett oväntat brilljant genidrag.

Jag valde att vi skulle gifta oss 1 mars.

Inte för att det underlättar att det var nummer ett eller så.....

...utan för att Vasaloppet gick av stapeln då, som alla år, precis i samband med vår bröllopsdag.

Så i morse när alla vallade satan som kom jag på att le extra mjukt åt älsklingen och säga

"Tack för 6 underbara, vi tar minst 6 till, va"

...och jag tänkte Tack Gustav Vasa för din insats!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0