Cirkus!

Idag har vi varit på cirkus... det var kul att för en gång skull inte vara en del av cirkusen utan få sitta brevid och titta på ;-)

Barnen stortrivdes, och det gjorde jag med! De skötte sig exemplariskt - klappade där man skulle, drog efter andan djupt och med eftertyck när någon gjorde något sensationellt... och Jonatan hade riktig Clown-humor! Han garvade mycket, hjärtligt och högt varje gång någon av clownerna gjorde något dumt! =D

Kvällen var lyckad - det märktes inte minst på Jonatan när han lade sig - leendet var från öra till öra och kinderna alldeles klibbiga av sockervadd - och det enda han klagade över var att händerna gjorde ont för "jag klappade så mycket jag bara kunde" ...

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0