Dagens fotokurs

Så, då har vi haft dagens fotokurs! Jättekul, spännande och intressant. Vi tittade lite på bilder som fotats under veckan, dock inte allas - och det är jag mycket arg över *ler dock* Det är jättekul att se vad andra tar på och hur de tar bilder, det lär jag mig jättemycket på... men tiden hann inte riktigt till, så.....

Kalle visade oxå lite grann från PhotoShop och det ska väl erkännas att någon super fena på PS är jag inte, men OJ! va mycket man kan göra med programmet. Vi ska gå igenom detta mer nästa gång och jag längtar MASSOR tills nästa gång! :-)

Lägger in bilderna jag hade med... vi hade ju i "läxa" att fota 5 porträtt och 5 vårbilder:

*Klicka på bilderna för större format*


            

        

    

Gillar du bilderna?
Någon speciell?

(Min favvo är bilden när Natalie ligger på räcket och kollar på himlen på översta raden)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sist jag var i Karlskoga var jag på lasarettet och fick Emil :)

Fina bilder. vad roligt det låter med fotokurs!

2008-04-11 @ 12:02:20
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0