Det går framåt...

Det händer grejor här... som sagt tvätten hänger uppe (den är nog torr så som det blåser)

*klicka på bilderna så blir de större*

  kolla in grannens färg på huset, där går det oxå framåt! :-)

Vardagsrum före
   

Vardagsrum efter
  

Köket före, och kom ihåg att det är tonvis med papper i högarna som sorterats in i pärmar (hittade räkningar som är sedan januari... betalda, ja visst, men inte sorterade!)


I ugnen står en lasagne.... Joline har fått mat.... och någon efterbild är inte tagit på köks-ön, för det är inte klart än... ;-) Men det händer grejor! :-)

Kommentarer
Postat av: Ritha

Ojoj! Rensa-i-röran ser jag... Gud så skönt!! Älskar när jag får såna ryck.
Och tackkortet ser jag.. =)

2008-04-26 @ 18:01:26
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0