Kamera

För 5 år sedan köpte vi en ny digitalkamera....

....har tagit bilder till förbannelse och är JÄTTENÖJD med kameran! Vid förra USA-resan tog vi över 600 bilder :-)

IDAG laddade jag ner bruksanvisningen som fanns på CDskiva.... för att lära mig att ta bilder med kameran... *fniss* Inte en dag för sent?!?!

Närå, har det i "läxa" inför nästa fotokurs tillfälle, som är på torsdag.... ska veta vart man ställer om bländaröppningen och slutartiden.... Läste själv lite, men kommer att lägga över ansvaret på älsklingen att ta reda på OCH lära mig inför torsdagen. Snacka om bra arbetsfördelning!

Kommentarer
Postat av: Ritha

Skit!! Har glömt att plugga... Måste sätta fart asså!! =)

2008-04-01 @ 12:08:23
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0