Långpromenad

Åh, vädret är underbart! I morse ifrågasatte jag vad vi skulle göra när Joline skulle sova och då jag inte fick något direkt bra uppslag frågade jag älsklingen hur långt det är runt Högåsen.... *lång slinga grusväg* Svaret var 1.6 mil och straxt därefter hade jag bestämt att det skulle vi visst knalla runt... och det gjorde vi.... i rasande tempo till att börja med :-) Det tog oss 1 timme och 40 minuter runt och när vi stannade till hos Ritha och Joline *nästan hemma* för att få välbehövlig vila och kaffe höll jag på att inte ta mig därifrån... mina ben är som spaghetti och älsklingen och jag  jämför vem som har störst skavsår.... han vinner storleksmässigt, men jag är obesegrad vad gäller hur ont jag har! *buhu*

Men va skönt det är att ha rört på sig! :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

åhh, så duktiga ni är ! :o)

här på jobbet påbörjade vi igår en tävling. vi är indelade i två lag, där det gäller att gå till Peking :o) haha ! så nu är det bara att börja traska om dagarna ;p

2008-04-03 @ 16:46:35
URL: http://mariepetri.blogg.se
Postat av: Gitsie

Ja visst är det skönt att vara ute och röra på sej, men efteråt kan det ha vissa biverkningar i form av stelhet, skavsår, etc.. *s*

Här är det också underbart väder och jag känner att jag får en helt annan energi och motivation nu, jag firade igår med att gå ut och ta lite bilder för att fira mina vårkänslor och är du nyfiken så kan du se dem inne hos mej. =)

Ha en bra dag i vårvädret.

2008-04-04 @ 06:52:45
URL: http://gitsie78.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0