Skattekuvertet

Idag kom skattekuvertet... för vissa delar av familjen i allafall... *pekar ivrigt på mig själv* och gissa vad? I mitt kuvert låg... en systemkamera! WoW! Visst är det härligt? Älsklingen ser dock inte kameran hur mycket han än tittar, han påstår att han bara ser ett papper... men jag ser en kamera..... tusan att man måste vänta på skatteåterbäringen *tänker på Robin Hood* jag vill ha stålarna NU!

Hur gick det för dig? Rolig läsning, eller inte? Eller du kanske inte heller har fått den?!?


 

Oh De Lally!  ;-)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tack! Vill ju inte vara sjuk!

2008-04-01 @ 20:44:27
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: kikka

det
vart allt glada nyheter i mitt kuvert oxå .. gubben fick inte sitt men jag tröstade han med att dom hålle rpå att skriver dit alla siffror på alal pengar han ska få tebax så de tar tid. men han trodde ej på mej ...

2008-04-01 @ 21:44:00

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0