Vi föräldrar....

Hoppade på en "prova-på-några-nummer-kampanj" av Vi föräldrar när Joline var ett par månader. När ett par nummer kommit började jag fundera på hur många erbjudandet gällde för, men det kom ju inte jag ihåg *amningshjärna* Förra månaden reagerade jag med att "nu måste det väl ändå vara sista numret" och jag såg och reagerade på att det låg en räkning med i fioldern jag fick, men eftersom jag inte ska fortsätta prenumenera på tidningen (syrran har den så jag får nummer av henne) så slängde jag det med insikten att det var sista numret i brevlådan (eftersom jag inte förlängde prenumerationen).....

Så damp den ner ett nytt nr igår..... jag började naturligtvis fundera.... såg inbetalningskort med och tänkte - de provraggar en gång till innan utskicket stryps eftersom de tror att jag glömt betala......

Nu tittade jag på senaste inbetalningskortet - och där framgår om man läser (och lägger ihop med info INUTI TIDNINGEN att jag har en tillsvidare prenumeration och att det inbetalningkort som låg med denna gång gäller för detta nummer SAMT TIDIGARE UTSKICK  dvs. 2 nummer till! Om jag inte betalar denna räkning kommer en tidning till samt ett inbetalningskort på 3 tidigare utskickade nummer...

Tur att man städar bra när man är arg - vardagsrummet är rent nu, tvätten hängd, och köket har grovrensats fran papper och sorterats in i en pärm!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0