Vilken dag!

Vilken underbar dag..... gick ut klockan 10 för en förmiddagsprommis med Joline, Ritha och Joline, och gick in klockan 19.20. Har dess imellan bara varit inne en timme för att laga och äta kvällsmat! Underbart! Det känns i ansiktet att solen tagit lite grann idag! :-)

Jonatan har haft en kompis här på eftermiddagen, de har lekt jättebra!

Natalie var hos Mathilda och lekte - det hade funkat, men då de lekte tre så strulade det lite.... denna gång var det Natalie som blev åtsidosatt. *suck*

Hoppas på fint väder i morgon med! Då ska vi på cirkus! :-)

Kommentarer
Postat av: kikka

är de våran trio som lekt idag?
har ju som sagt var ej vart hemma idag har ej kunnat styra lekandet alls
gubben ser inte så "allvarligt" på de där med att leka tre som jag gör
har sagt till min J att om M leker med någon annan så ska hon ej bli kvar där då det ej funkat förr.
om dom ska leka tre så vill jag gärna ha koll på dom så jag kan höra dom ...
för jag vill ju va naiv o tro att tre tjejer kan leka
fast kanske inte just nu ..
bara det inte blir samma trall igen
då skriker jag högt om de ska bli osämja mellan tjejerna igen
det skulle ju som sagt var vara kul om dom alla kunde leka bra tillsammans utan att någon ska bli utanför...
vad ska vi göra?
ses alla mammor?
du jag o Ms mamma?o givetvis brudarna oxå?

2008-04-21 @ 21:54:53
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0